Laat ik eerst gewoon een beginnetje maken

22 oktober 2019 - Zandvoort, Nederland

Hallo lezer van mijn reisblog!

Volgend jaar, oktober 2020 gaat er iets heel leuks gebeuren.

Ik ga met Steven een half jaar crossen door Europa, in een voormalige klusbus omgebouwd tot iets wat op een camper moet lijken, nieuwe herinneringen en ervaringen opdoen. De sabbatical is aangevraagd, dus niets houdt me meer tegen. Ik mag nu echt gaan dromen en bedenken hoe we het graag zouden willen en hoe we het gaan aanpakken. En alles wat ik nuttig vind om te vermelden drop ik hier in mijn reisblog. Eigenlijk in de eerste instantie puur voor mezelf; wie weet is het leuk om weer eens terug te lezen. Maar natuurlijk ook handig voor nieuwsgierige aagjes thuis die mee willen kijken!

Het belangrijkste hebben we al; de bus! Hier is nog niet veel aan gebeurd sinds de koop, en daar gaat natuurlijk verandering in komen. Maar daarover later meer! De grote persoonlijke vraag is; wat gaan we doen en welke landen willen we door van oktober t/m maart? Ik heb het antwoord niet, echter daar zal ik het komende jaar wel achter komen.

Mijn reisblog laat voor het komende jaar een kijkje zien in de voorbereiding naar de echte dag dat we vertrekken.

We gaan het zien en meemaken!

Xx Roos

1. Reislogger:
    22 oktober 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!